lauantai 1. maaliskuuta 2014

Lasin kaiverrusta

Mulla on ollu kerättyä ikean tuoksukynttilöiden laseja vaikka kuinka paljon ja sitten keksin et pääsen niistä helpolla eroon kun vähän tuunailen niitä.

Lasin kaiverrus on mulle tuttua hommaa muutamat nimikkolasit ja skumppapullot kaivertanu.

Tässä siis tuunatut tuikkukipot

Hommaan tarvitaan lasia (pullo, kippo, juomalasi yms)

Hiomakone, kutsuttaisko tätä karahiomakoneeksi?

Tulostettu malli tai tarpeeks fiksu pää

Vakaa käsi


Tälläset tähdet nyt koristaa näitä kippoja. Ei kun kynttilät sisään ja uuteen kotiin.

3 kommenttia:

  1. Noi on kyllä hienoja! Puuttuu vaan toi hiomakone, kippoja olis vaikka muille jakaa.

    VastaaPoista
  2. Minkä merkkinen kone sulla on? Mä oon pidemmän aikaan jo ettiny ittelleni kaiverrinta, mut en oo uskaltanut ostaa mitään, ku en oo tienny mikä ois hyvä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mähän oon sujuvasti pölliny ton vehkeen faijalta ja repiny siitä tarrat irti, mut isäni tuntien sanoisin että ihan on Biltema kamaa. Dremeliähän kaikki kehuu, mutta musta siihen hintaan saa jo kaivertaa lähes jokapäivä.

      Poista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita