tiistai 31. maaliskuuta 2015

7 kysymyksen haaste

Sain tälläsen 7 kysymyksen haasteen Kotini on linnani -blogin Saijalta ja olihan siihen tartuttava.

Eli kysymykset kuuluivat näin:

1. Lapsuuden haaveesi?
Hmm enpä osaa sanoa. Toiveammatti oli joskus lääkäri ja joskus myöhemmin poliisi. Kai nekin voi haaveeksi laskea.

2. Kummalle puolelle näkkäriä laitat levitteen?
Noo reikäselle tietenkin ;)

3. Missä haluisit olla juuri nyt?
Mä oon tässä jo muutaman viikon kaipaillu mökille, joten ehkä siellä :)

4. Kaunein kesäkukka?
Orvokit on musta tosi kauniita.

5. Millaisesta musiikista tykkäät?
Tykkään aika laidasta laitaan. Niin kotimaisesesta vähän vanhemmasta kun tänpäivän listahiteistäkin. Eniten ehkä kolahtaa ah niin ihana 90-luku  <3

6. Lempi sisustusesineesi?
Nyt on paha :/ ehkä olohuoneen venäläismummo taulu.

7. Mottosi?
Oh noh. En mä tiedä onko tää mun motto mutta mä ainakin itse noudatan "päivä kerrallaan" ajattelua :)



Valitettavasti en nyt tällä kertaa laita haastetta eteenpäin kenellekkään, mutta ken haluaa saa haasteen napata. Idea oli että haastattu vastaa haastajan 7 kysymykseen ja keksii lopuksi haastettavilleen uudet 7 kysymystä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita