torstai 4. joulukuuta 2014

Joulukukkia

Mä oon niin surkee kukkien kanssa. Ainoot kukkivat kukat mitä oon saanu pidettyä hengis on ollu jouluruusu ja tulilatva. 

Mulla oli mahtavan iso jouluruusu jonka kyllä tapoin, mutta se oli puhdas vahinko sillä se jäi vuos sitten verannalle ja tulikin liian iso pakkane, mitä se ei kestäny :( 

Tulilatva on siis hengissä, muttei oo kukkinu uudelleen... sitä odotellessa. 

Viritin mun kukat (se vihreä tulilatva, uus jouluruusu ja joka vuotiset hyasintit) tollaseen puulaatikkoon, jonka pohjalle leikkasin muovirasiasta sopivan altaan, ettei koko pöytä
lainehdi kun kastelen niitä.

Kukat laatikkoon ja vähän sisalia päälle ettei muoviallas ja ruukut näy.

Todiste että se jouluruusu kukkii <3

2 kommenttia:

  1. Pitäisi kokeilla tuota jouluruusua, koska sellaista minulla ei ole koskaan ollut. Ainoastaan hyasintteja ja joulutähtiä ja tietysti tulppaaneja joulun aikaan. En ole myöskään mikään viherpeukalo noiden sisäkukkien kanssa ja siksi minulla on aina tuoreita kukkia maljakossa. Tuo sisal on kiva. Olen tehnyt siitä joskus rautalangan ympärille kehyksen ja sinne tulppaaneja. Tulee tosi kaunis. terkuin Liisa

    VastaaPoista
  2. Mä en aluks tykänny tosta jouluruususta. Saatiin sitte yks vuos töistä joulukukat ja valitsin jouluruusun kun ei oikeen muita ollu. Sitten ihastuin siihen täysin. Kesät oli pihalla kukka istutuksissa ja syksyllä kun otti sisälle niin alko kukkimaan aina uudelleen. Sitten mä tyhmä jätin sen pakkasella verannalle ja se kuoli :( oi tulppaaneja jouluna, miks mä en oo aikasemmin tajunnu <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita