perjantai 13. kesäkuuta 2014

Uusia asetelmia

Sisustuskörpänen iski taas tässä ja päätin laittaa vähän asetelmia uusisks ja suurimman muutoksen kokikin kirjahylly. Lähinnä kuitenkin sen piilossa oleva sisältö. Piilossa olleet cd levyt saivat väistyä koriste-esineiden tieltä. Mä oon tosi huono heittää pois tai lahjottamaan eteenpäin mun "vanhoja" koristeita, joten siellä kirjahyllyssä ne on nyt katseilta piilossa ja helposti esiin nostettavissa.

Isäni vanha nalle sai kaverikseen mariskoolin, kastehelmeä ja grapponiaa. 

Lasikarahvit siirtyi kirjahyllyn vitriiniin

Pentikin pallokippo lähti myös kirjahyllyyn ja peltipurkit sai seurakseen lasimaljan kultareunuksineen

iso Riihimäki sai kaverikseen pari kynttiläpulloa. Toisen sisällä on koristehiekkaa ja toisen kahvinpapuja.

Aallot pääsi kaikki samaööe hyllylle ja lasiset jutut omalle hyllylleen. Cupido maljakon vieressä on Viialan lasin keittotölkki, joka oli myös viime kertaisen kellari kierroksen löytöjä.

4 kommenttia:

  1. Kauniita esineitä :) Onko sinulla tietoa mistä tuo kuvassa etummaisena oleva karahvi on peräisin? Minulla on samanlainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä mulla ei oo tietoa. Käsittääkseni noi takimmaiset on ainakin jotain saippua/kylpyvaahto pulloja. Niissä tiiviit muovitiivistiit. Tässä etummaisessa pelkkä lasi.

      Poista
    2. Siitä mulla ei oo tietoa. Käsittääkseni noi takimmaiset on ainakin jotain saippua/kylpyvaahto pulloja. Niissä tiiviit muovitiivistiit. Tässä etummaisessa pelkkä lasi.

      Poista
    3. Siitä mulla ei oo tietoa. Käsittääkseni noi takimmaiset on ainakin jotain saippua/kylpyvaahto pulloja. Niissä tiiviit muovitiivistiit. Tässä etummaisessa pelkkä lasi.

      Poista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita