tiistai 14. tammikuuta 2014

Tyynyillessä

Siis mä en tajua, ihminen joka ei tykkää bling blingistä on hurahtanu siihen ja nyt nää hemmetin sisustustyynyt! Menee sit viikko ihan tyynyillessä.

Näin erässää sisustusaiheisessa FB- ryhmässä kuvan erään henkilön verannalta, jossa hän oli pedannut sinne pedin ja pedillä oli paljon tyynyjä. Siitä se idea sitten lähtikin. Meillehän oli syksyllä valmistunut verannalle arkut, joiden päällä on tällä hetkellä vain puutarhakalusteiden pehmusteet. 

Vanhoja, jopa ihan hienoja lakanoita makaa vaatekomeron hyllyllä sen verran että eiköhän niistä liikene yks ihan pelkkään sisustustarkoitukseen. Ja noita sisustustyynyjähän on sitten tullu ihan liukuhihnalta, kun oon löytäny niin kivoja printtejä niihin.

Lisäks mulla on suunnittelun alla myös pöllötyynyjä, joita tulee sitten kun niitä alkaa tekemään (taas) niin useampia. Ehkä niistäkin jokunen saa kodin meidän verannalta. 

En siis vielä oo sisustellu meidän verantaan tässä vaan ideapurkausta mitä oon ajatellu. Tähän loppuun laitan kyllä kuvaa mitä muuta oon keksiny printeiks ja millasia pöllöjä on luvassa :)

Tässä olis nyt parin päivän aikaan saannokset.

Tämmönen pöllökin olis. Tän kaksois sisko lensi pesästä jo jonkin aikaa sitten uuteen rakastavaan kotiin. Näitä olis luvassa vielä vaikka kuinka(eri kuosilla kylläkin). Adoptio hakemuksia saa laittaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita